Proje Açıklaması

Standart Koçluk (SC, Grup)

Dersin temel amacı eğitim döneminde bir işletme açmak veya mevcut işi iyileştirmektir. Bir fikir bulun ve analiz edin. İlk faturanızı kesin, potansiyel bir yatırımcı bulun ve onu çekmek için bir sunum hazırlayın.

Ders İçeriği:

  1. İşletmeye giriş.

1.1. Uygun bir iş fikri nasıl seçilir?

Trendleri, rakipleri ve piyasayı analiz etmek.

1.2. SMM, açılış sayfası yapımı ve reklam yapımının temelini kapsayan ürün paketleme ve pazarlama

1.3. Satış. Satış hunisi. Ürün matrisi. Canlı komut dosyaları.

1.4. İK. Etkili bir ekip nasıl oluşturulur? Başarılı iş için neden bir ekibe ihtiyacınız var?

1.5. Pratik finans. Tahmin.

1.6. Yatırımcılar için sunum ve yatırımcılarla nasıl çalışılacağı. İş planı hazırlama.

1.7. Öğrencinin proje sunumu

Hedef kitle:

  1. Öğrenciler
  2. Yeni başlayanlar veya bir işletme isteyen, ancak nasıl olduğunu bilmeyen ya da bir fikir bulamayanlar
  3. Türkiye’ye taşınmak isteyen, ancak nasıl gelir elde edeceğini bilmeyenler
  4. Zaten bir işi olan ve Türkiye’ye taşımak isteyen profesyoneller
  5. Türkiye ile iş kurmak, ortaklıklar kurmak isteyenler
Şimdi Başvur

Grup Koçluğu Hakkında

Eğitimde: 

  • Bir alan seçeceksiniz (henüz işiniz yoksa)
  • Rakiplerden bir adım önde olmanın planını alacaksınız
  • Pazarlama tekniklerini öğreneceksiniz (İnsanlar sizin ürünlerinizi almak isteyecekler)
  • Satışları arttırmanın şemalarını alacaksınız.
  • Sonuç odaklı çalışan bir ekip kuracaksınız.
  • Finansmanı karlı yönetme stratejilerini öğreneceksiniz
  • Yatırımcılar bulacaksınız.
Şimdi Başvur

EĞİTİMCİLER

ANEL BİTEBAYEVA
ANEL BİTEBAYEVAEĞİTİMCİ
Üç dilde anlatım (Rusça, İngilizce, Türkçe)
İş tecrübesi: Uluslarası şirketlerde 9 yıl Finans ve Muhasebe yönetimi
Innovative Finance Group danışmanlık şirketinin kurucusu ve CEO’su
Kendi tasarım giyim ve imalat hattını oluşturdu
HYPE pazarlama ajansı yatırımcısı
Hizmetleri: İş planları ve her türlü finans danışmanlığı.
Türkiye dışında iş kurma konusunda danışmanlık ve tam destek özellikle Arabistan, BDT, Avrupa vb.
MSB sektöründeki farklı bölümlerin verimliliğinin artırılması. Örneğin satış veya kârlılığın artırılması, kâr amacı gütmeyen şirketin veya bölümün/ şubenin yeniden yapılandırılması için pazarlama ekibi yapılanması ve eğitimleri

En Yeni Eğitimlerimizden Haberdar Ol

E-Posta Adresinle Kayıt Ol, Eğitimlerimizden Haberdar Ol.