Proje Açıklaması

Turizm ve Otel Endüstrisinde Bireysel Kazanımlar İçin: BAŞLAT

Oteller, kendi alanlarında sağlam bir beceri temeli ve misafirperverlik endüstrisi hakkında genel bilgiye sahip nitelikli işçilere ihtiyaç duyar.

BAŞLAT (Beceriler, Görevler ve Sonuçlar Eğitimi), konaklama işletmelerinde ön cephe çalışanlarına, başarılı olmak için gereken genel konukseverlik bilgisi ve becerilerin yanı sıra temel görevlerin nasıl gerçekleştirileceği konusunda esnek ve özlü bilgiler sunar.

Sertifikasyon, iş arayanlara sertifikalı olmayan adaylar üzerinde rekabet avantajı sağlar. Ayrıca, işte tutunmayı artırabilir ve daha yüksek ücretler kazanma fırsatlarına yol açabilir.

Programlar aşağıdaki bölümleri içerir:

  • Tüm Çalışanlar için genel Bilgiler
  • Bölüme Özgü Bilgi
  • İş Dağılımı

BAŞLAT programını tamamlayan ve belirli pozisyon için % 70 veya daha yüksek puan alan 30 çoktan seçmeli sertifika sınavını geçen başarılı adaylara bir sertifika ve yaka iğnesi verilir.

Ön büro temsilcileri konuklara mükemmel bir deneyim sunmada önemli bir rol oynamaktadır. Ön Büro Temsilcisi sertifikası, gerçekleştirmeleri gereken birçok görevde yetenekli olan profesyonelleri tanır.

Ön Büro Temsilcisi için START, aşağıdaki anahtar alanları kapsar:

  • Ön büro personeli tarafından kullanılan ekipman ve sistemleri tanımlama
  • Anahtar kontrolün önemini anlama
  • Varış öncesi, check-in ve kalkış ile ilgili adımların ve görevlerin belirlenmesi

KDV dahil kişi başı 2000 TL

Konuk oda görevlileri, her konuk odasına parlaklık katarak, konukların tesise gelmesinin nedeni olan konuk odasının en yüksek temizlik standartlarında tutulmasını sağlar. Sertifikasyon, her temizlik işinde yetenekli konuk oda katılımcılarını tanır.

Konuk Odası Katılımcıları için START, aşağıdaki anahtar alanları kapsar:

  • Temizlik malzemelerinin ve kimyasalların doğru ve güvenli bir şekilde nasıl kullanılacağını göstermek
  • Temizlikçiler için güvenlik nedir ve güvenlik konularını anlama
  • Maksimum verimlilik için arabaları ve çalışma alanlarını düzenlemenin yollarını tartışmak

KDV dahil kişi başı 2000 TL

Orada yanlış gidebilir bir lojman özelliği; bakım çalışanları, bir şeyin düzeltilmesi ve en iyi durumda tutulması gerektiğinde ilk yanıt veren kişilerdir. Sertifikalı Bakım Çalışanı, fiziksel mülkiyeti nasıl koruyacağını bilen profesyonelleri tanır.

Teknik bakım çalışanları için START, aşağıdaki kilit alanları kapsar:

  • OSHA yönetmeliklerinin ve kişisel koruyucu ekipmanların öneminin tartışılması
  • Bakım işçilerinin mülkiyet güvenliği ve güvenliğindeki rolünün özetlenmesi
  • Ortak araçları listeleme ve bunları hazırlama, envanteri hazırlama ve bakımını yapma

KDV dahil kişi başı 2000 TL

Olağanüstü bir yemek deneyimi söz konusu olduğunda, konuklar restoran sunucularına güvenmektedir. Kendilerini hoş karşılayan, menüyü açıklayabilen, yemek servis edebilen ve çok yönlü mükemmel hizmet sunan kişilerdir. Sertifikalı Restoran Sunucusu başarılı olmak ve her konuk için üstün hizmet sunmak için gereken yüksek profesyonellik düzeyini kabul eder.

Restoran servisçileri için START, aşağıdaki anahtar alanları kapsamaktadır:

  • Konukları nasıl karşılayacağınızı ve oturtacağınızı ve konuk ihtiyaçlarını nasıl tahmin edeceğinizi göstermek
  • İçeceklerin nasıl servis edileceğini, yemeğin nasıl servis edileceğini ve masaya nasıl bakılacağını açıklama
  • Konuk çeklerinin nasıl sunulacağını ve faturaların nasıl ödeneceğini açıklama

KDV dahil kişi başı 2000 TL

Şimdi Başvur

Guest Service Gold® ve Sertifikalı Guest Service Professional (CGSP)

Konuk servisi misafirperverlik kariyerinin temelidir. Bu nedenle AHLEI, müşterileri konaklama endüstrisine hazırlayan her işgücü programı için Sertifikalı Konuk Hizmet Uzmanı (CGSP) tanımlamasına yol açan Guest Service Gold® eğitimini önerir. Güçlü konuk servis becerileri ile müşterileriniz her türlü konaklama operasyonuna değerli bir katkı sağlayacaktır.

Guest Service Gold sayesinde, kursiyerler konuk ihtiyaçlarını nasıl tahmin edeceklerini, unutulmaz deneyimler sunacaklarını ve zor durumları nasıl değiştireceklerini öğrenirler. Sertifikayı kazanmak , çalışanlara iş baş vurularında avantaj ve prestij sağlar.

Seçenekler şunları içerir:

  • Konuk Servis Altını: Bağlantı Kurma
  • Konuk Servis Altını: Altın Fırsatlar
  • Misafir Hizmeti Altını: Turizm

Her üç program da İngilizce veya Türkçe olarak verilebilir ve sınavın % 70 veya daha yüksek bir puanla başarılı bir şekilde tamamlanması üzerine her seçenek Sertifikalı Konuk Servis Uzmanı (CGSP) olmaya hak sağlar.

https://youtu.be/EYZWMRmewnA

Toplam 15 saat, KDV dahil kişi başı 2000 TL

Şimdi Başvur

AHLEI Akademik

AHLEI, ortaöğretim ve ortaöğretim sonrası akademik kurumlara 21. yüzyıl misafirperverliği kariyerlerinde mezun hazırlamak için ihtiyaç duydukları kaynakları sağlar. Biz her ay iki konuda alacağınız derslerle kariyerinize 4 ayda başlamanızı hedefliyoruz .

AHLEI akademik program öğrencileri, katıldıkları her dersten bir sertifika ve aşağıdaki 8 konuyu başarıyla tamamladıklarında Ağırlama Operasyonları Sertifikası alacaklardır:

Bu program, konukseverlik temelleri üzerine yoğun bir giriş sağlar. Öğrencilere oda bölümü, yiyecek ve içecek yeterlilikleri ve denetim becerileri üzerine odaklanacakları bir eğitim vererek, onlara konaklama tesislerinde çalışmak üzere  sağlam bir temel sağlar.

Kurslar:

Günümüzde Ağırlama: Giriş – Bu ders, oteller, restoranlar, kumarhaneler, kurvaziyer hatları ve kulüplerin organizasyonunu ve yapısını açıklamak için bir yönetim perspektifi verir. Franchising, yönetim sözleşmeleri, iş etiği, insan kaynakları, pazarlama ve çok daha fazlası hakkında bilgiler içerir. Grafikler, sergiler, konaklama endüstrisi istatistikleri ve web sitesi listeleri, işe uygulanabilecek faydalı bilgiler sağlar.

Yiyecek ve İçecek Operasyonlarının Yönetimi: Yiyecek ve içecek operasyonlarında akıllı kararlar almak için ihtiyacınız olan temeli edinin. Bu ders, yiyecek ve içecek operasyonunun tüm detayları planlandığı, uygulandığı ve değerlendirildiği için misafirlere en yüksek önceliğin nasıl verileceğini göstermektedir. Etkili pazarlama stratejileriyle iş kurmayı, misafirlerin gıda kalitesini ve beslenme taleplerini nasıl karşılayacağınızı ve hizmet, üretkenlik ve teknolojiyi en üst düzeye çıkararak karı nasıl artıracağınızı öğreneceksiniz.

Konaklama İşletmelerinde Denetim: Bu ders, endüstrideki başarı için gerekli olan etkili denetim ve yönetim becerilerini geliştirmenize yardımcı olabilecek becerileri öğretir. Konular arasında nasıl işe alınacağı, seçileceği ve eğitileceği; verimliliği arttırmak; işgücü maliyetlerini kontrol etmek; etkili iletişim; çatışmayı ve değişimi yönetmek; ve zaman yönetimi tekniklerini kullanmak. Ağırlama kariyeriniz için profesyonel bir gelişim planı oluşturmaya yönelik kaynaklar, gelecekteki eğitim ve mesleki çabalarınız için yön belirlemenize yardımcı olabilir.

 Otel ve Restoran Muhasebesi: Bu AHLEI’nin temel, giriş muhasebe dersidir. Bu dersi almak için önceden muhasebe deneyimine ihtiyacınız yoktur. Bu kurs, otelcilik ve restoran muhasebe prosedürleri hakkında sağlam bir anlayış geliştirmenize yardımcı olacak ve günümüzün konaklama muhasebe durumlarında kullanılan bilgisayarlı muhasebeye odaklanacaktır. İşletme gelirlerinin vergilendirilmesi, devlet kurumlarının rolü ve finansal tabloların nasıl okunacağı ve analiz edileceği hakkında bilgi edineceksiniz.

Ön Büro Operasyonlarını Yönetme: Bu dersten kazanılan bilgi ve becerilerle ön büro verimliliğini artırın ve satışların artmasına yardımcı olun. Konular gelir yönetimi ve en son teknoloji uygulamalarını içerir. Bu kurs, ön büro faaliyetlerinin ve işlevlerinin diğer departmanları nasıl etkilediğini gösterir ve mülkünüzün hedeflerine ulaşılmasını sağlamak için ön büroyu nasıl yöneteceğinize odaklanır. Vaka çalışmaları ve gerçek dünyadan örneklerle pratik bir endüstri odağı sunar.

Kat Hizmetleri İşlemlerini Yönetme: Hiçbir oda temiz odalar ve etkin kat hizmetleri işlemleri olmadan kârlı olamaz. Bu önemli departmanı yönetmek için ne gerektiğini öğrenin. Bu kurs, kaliteli bir personelin işe alınması ve elde tutulması, planlama ve organizasyonun büyük resminden, otelin her alanını temizlemek için teknik detaylara kadar kapsamlı bir genel bakış sağlar. Sektör uzmanlarından gelen pratik bilgiler, bu dersin içeriğini iş durumunuz için hemen uygulanabilir hale getirir.

13000 TL KDV ve kitap dahil

Aşağıdaki 3 ek krediye de katılan Ağırlama Temelleri Programında Başarılı Öğrenciler Konaklama Operasyonları Sertifikası almaya hak kazanabilirler

Konaklama İşletmelerinde Teknolojiyi Yönetme: Günümüzde konaklama işletmelerinin faaliyetleri giderek daha fazla bilgisayar teknolojisine dayanmaktadır. Bu ders ağırlama teknolojisi ve bilgi sistemlerinin yönetiminde sağlam bir temel sağlar. İçerik, rezervasyonlar, odalar, yiyecek ve içecek, satış ve etkinlik yönetimi ve muhasebe dahil tüm işlevsel alanlara yönelik uygulamaları içerir. Bugünün bilgi sistemlerini satın almanın, uygulamayı, sürdürmenin ve yönetmenin temellerini öğreneceksiniz. Bu ders aynı zamanda bilgi teknolojisi sistem güvenliği ve bakımı, e-ticaret ve konukseverlik kariyer inceler.

Ağırlama Satış ve Pazarlama: Gerçekten işe yarayan yaratıcı, başarılı satış ve pazarlama programlarıyla en iyi uçuş ekibini nasıl oluşturacağınızı keşfedin. Bu ders, iş ve tatil amaçlı seyahat edenlere, seyahat acentelerine ve toplantı planlayıcılarına oda ve yiyecek ve içecek hizmetlerinin nasıl satılacağını gösterir. Endüstri uzmanları işe yarayan pazarlama stratejileri hakkında ipuçları sağlar ve kenar çubukları, derste sunulan kavramların günümüz endüstrisinde nasıl uygulandığını gösterir.

Güvenlik ve Kayıp Önleme Yönetimi: Güvenlik, günümüz otelcilik endüstrisinin en önemli endişelerinden biridir. Bu kurs, mülkünüzü her gün etkileyen güvenlik sorunları ve uygulamaları hakkında bilgilendirilmeniz için gerekli arka planı sağlar. Konular arasında mülkün fiziksel güvenliği, varlık koruması, konuk koruması, güvenlik ekipmanları, acil durum yönetimi ve prosedürleri, OSHA gereksinimleri ve daha fazlası bulunmaktadır. Sergiler, örnek formlar ve belgeler ve güvenlik ve güvenlik web sitelerine bağlantılar bu kursu pratik ve alakalı hale getirir.

7650 TL kitap ve KDV dahil

Şimdi Başvur

AHLEI — Amerikan Otel & Konaklama Derneği

  • AHLA eğitim Enstitüsü’nden alınacak profesyonel sertifikasyon, otelcilik sektörü için profesyonel mükemmellik ve nihai ayrımdır. Eğitim Enstitüsü otelcilik sektöründe CHA prestijli genel müdür sertifikasyonu da olmak üzere her düzey yönetici ve personel için 20’den fazla pozisyonda akademik destek verir ve endüstri uzmanları ile yetkinlikleri doğrular ve onaylar;
  • Eğitim Enstitüsü 59 ülkede 90’dan fazla lisanslı iştirakleri yoluyla eğitim kurumları ve otel kuruluşların ihtiyaçlarını karşılamak için dünya çapında ününü yaymaktadır.
  • 1953 yılında kurulan, Eğitim Enstitüsü, Amerikan Otel & Konaklama Derneği, kaliteli otelcilik eğitimi ve dünya otelcilik okulları ve sanayi ihtiyaçlarına hizmet veren mesleki sertifikasyonları sunmak amacıyla yola çıkmış önde gelen kuruluşlardan birisidir.
Apply Today

En Yeni Eğitimlerimizden Haberdar Ol

E-Posta Adresinle Kayıt Ol, Eğitimlerimizden Haberdar Ol.